Saturday, June 18, 2011

Cerita Seram Misteri Jam 12 Radio Ria

Ade dua je rancangan radio yang saya minati....Pertama: "Masihkah Kau Ingat" tiap hari 2 hingga 4 petang di siaran Nasional RTM. Sure la sebab penuh dengan lagu2 lama kan. ........Dan yang kedua nye rancangan "Misteri Jam 12" Radio Ria Singapura di kelolakan olih DJ KC tiap hari kecuali Sabtu dan Ahad dari jam tengah malam hingga 2 pagi. Pendengar2 akan mengirim email atau menalipon DJ untuk ceritakan kisah2 seram yang di alami. Best la jugak tapi sama ada benar atau tidak tu ntah le.

Masalah nye bila ter-over layan rancangan ni sampai  ngantuk pulak pegi keje keesokkan nye hehehe. Dah bertahun saya duk ikuti rancangan ni, dulu DJ dia Zan Sufyan tapi dia dah pindah kat Warna 94.2FM (Singapore jugak).

Sound effect dalam ni memang seram giler jadi volume kene perlahan skit kalu tak bolih terkejut giler heheheh..... Kat sini ada link kalu nak dengar secara live online. KLIK DI SINI......ingat tau switch on pada tengah malam. Waktu lain nye...takde beza ngan program siaran lain2 lagu tak habih2. Dan KLIK DI SINI untuk link ke blog nye.

Cakap pasal antu nih, dengor kabor kat asrama Seroja pompuan di UiTM mcm2 bende pelik berlaku....betul ke

6 comments:

  1. maaf berbicara, susah gikit nak baca font macam ni . huhu

    ReplyDelete
  2. oo ye ke...hmmm nanti saya cuba carik font yg ok skit....maklum la ghairah sgt masa tengah belajar buat blog ari tu hehehe. Anyway saya tengah belajar lagi tips dari blogsite Tengku Nizam. Banyak yg interesting. Nak tanye skit ari tu saya tersilap masukkan diri saya dalam followers masa tengah trial and error. Mcm mana nak delete?...malu nye

    ReplyDelete
  3. salam, senang je tu ayahmiey, ayahmiey nampak tak button follow kat atas tu ? yang sebelah share/reportabuse tu , ayahmiey cuma perlu tekan button follow tu ja , nanti akan keluar button unfollow di situ .:)

    ReplyDelete
  4. salam..
    saya kasih dari warkahkasih..saya nak tanya apa maksud ayah miey kata besta space tu...dan ia seolah pengganggu...saya tak faham...saya harap ayah miey sudi menjelaskannya..

    saya syorkan ayah miey letakkan msg box, kalau ada petanyn senang bagitau...
    k.tq

    ReplyDelete
  5. ooo...tiap kali saya masuk blog kasih, dalam 2/3 min saya akan di sambung kan kepada link lain secara automatic...link tu bernama "besta space"...saya rasa macam advertisement kot....tak de apa2 masaalah....just nak bagitahu kasih je sebab maybe kasih tak perasan ada link yang macam tu kat blog kasih...no problem no problem....saya tetap masuk blog kasih

    ReplyDelete